20. januar 2013

Hygge weekend

Nu er det blevet søndag og jeg Har haft en weekend der stod i hyggens tegn. Jeg havde fødselsdag i fredags, hvor jeg blev 19 år. Jeg tog kage med til klassen og efter en dag med kun 2 moduler tog jeg hjem og gjorde lejligheden lidt mere presentabel. Om eftermiddagen kom to af mine gode veninder fra Tønder. Vi tog på café kridt her i Aabenraa, hvor vi fik nachos. De kan varmt anbefales!

Om aftenen kom en anden veninde og vi brugte aftenen på rigtig tøsehygge med sinde snacks og gode film. Vi så Black Swan og Across The Universe. Sidstnævnte er min yndlingsfilm og all time!

Igår aftes havde jeg så min familie ovre til spisen i min lejlighed for første gang. Vi fik mexikanske pandekager, de var super lækre ;)

Nu vil jeg gå en tur ned på dyreskuepladsen og se om jeg kan finde DCH klubben der nede så jeg kan blive meldt ind.

God søndag til alle som måtte have læst dette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar