6. februar 2014

Så er vi officielt flyttet sammen

idag er dagen hvor min kærste og jeg, officielt er flyttet sammen. Han flyttede godt nok alle hans ting ind i november og har boet her siden. Men vi har hele tiden glemt at få sendt papirerne ind, så idag var dagen hvor vi endelig tog ned på borgerservice og fik ordnet det. Det var slet intet problem og damen der nede var super venlig og registrerede os med det  samme under samme adresse. 

Vi har jo egentligt boet sammen i 3 en halv måned. Det var en helt naturlig ting for os at flytte sammen, da vi allerede hele tiden var sammen. Han havde lejet sig ind i en lejlighed for enden af min gade, men i løbet af de 3 måneder han havde betalt husleje for lejligheden, havde han kun overnattet der 3 gange. Vi overvejede om han skulle prøve at bo i hans lejlighed en uge i træk uden at overnatte hos mig bare så han havde prøvet at bo selv, men det fik han aldrig gjort, så vi besluttede os for at flytte sammen. Han har stadig en del ting stående i hans barndomshjem, men han har efterhånden også fået en del ting ind i lejligheden så man også kan se at han bor her. Jeg glæder mig dog til at vi skal flytte videre, da vi så rigtigt kan indrette lejligheden sammen. 

Vi har tænkt os at sige lejligheden op så vi er ude af den i midten af juli, da vi ikke vil bo her i sommerferien for at sparer penge. I sommerferien flytter vi så begge hjem til vores forældre for at arbejde så vi får råd til at betale depositum til den nye lejlighed i Århus.

Jeg håber at vi kan få byttet nogle af møblerne ud til den tid da jeg synes at vores møbler er meget tunge og mørke og det ser hurtigt rodet og proppet ud.



Lige nu har vi besøg af min kærestes reservebedstefar. Han har lavet 40 liter supper så vi skal have en portion i aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar