7. september 2014

Min søndag



Jeg startede dagen idag med at gå en lang morgentur med Choko. Da vi kom hjem fra turen tog jeg mig en portion proteinyoghurt med ind i sengen hvor Choko faldt i søvn og jeg fandt The Adventures of Huckleberry Finn frem. Jeg skal nemlig læse bogen til imorgen og jeg er kommet alt for sent igang med den, så dagen idag har stået i læsningens tegn.




Til frokost varmede jeg rester fra igår og tilføjede lidt grønt. Måltidet bestod af oksekød med taco season mix krydderi, iceberg salat og en gul peberfrugt. Det er meget simpelt at lave og super lækkert at spise. Nu har jeg også læst lidt over 100 sider af Huckleberry Finn, men mangler stadig en del. Jeg bliver ikke færdig til imorgen, men så må jeg bare finde mig i at historien bliver spoilet når vi skal til forlæsning om den imorgen. Nu vil jeg gå en lille tur med Choko og så læse videre. Hvor er det altså bare svært at nye en ellers god historie når man føler at man skal stresse med at få den læst. Samtidig har vi heller ikke fået pakket vores ting ud endnu, eftersom min kæreste valgte at tage hjem til sønderjylland torsdag aften og han ikke er kommet hjem endnu. Hvor jeg bare hader at have mine ting i flyttekasser. 

Jeg skal også have sorteret meget ud i mine ting og givet en masse væk til genbrug og se om jeg kan sælge noget af det. Jeg har en masse tøj jeg ikke går i længere som egentligt ikke fejler noget, så mon ikke jeg kan få lidt penge ud af det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar