31. august 2014

Afslapning og Savn

Min dag idag ser ca. ligesådan ud som min dag igår. Ligge på sofaen, se serie, spise druer og savne Choko. Når jeg først er alene hjemme så mærker jeg virkeligt hvor tomt der er uden min lille hund, som bliver passet nu hvor jeg starter på mit studie. Imorgen får jeg hende endelig tilbage efter at have undværet hende i 13 dage. Hun har været hos min moster det meste af tiden hvor jeg har fået små opdateringer om hvordan det gik, bla. at de har gået ca 10 km om dagen og at Choko har spist godt. Så det lyder til at hun har haft en luksusferie. Idag er hun blevet hentet af min kusine, så nu er Choko kun en lille halv time væk fra mig, men eftersom vi først overtager vores nye lejlighed hvor Choko må være imorgen må vi vente med at få hende hjem til os. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar