19. august 2014

New Apartment



Så skete det endeligt! Vi har fået fat i en lejlighed!! Lejligheden ligger på Frederiksbjerg lige inden for ringgade i Århus C, den er 58 kvm og 2 værelses med et nyt lækkert svanekøkken og fint lille badeværelse! Ja, alle de udråbstegn er nødvendige, for det er så awesome!!! Vi kan dog først flytte ind D. 1. 10. Da den nuværende lejer først skulle købes ud. Lejligheden er købt af min far og vi skal så bo til leje i den, men indtil vi kan overtage den har min kusine været super sød at lade os bo i hendes lejlighed i vores RUS-uge. Vi må dog ikke have vores hund med, så imorgen kører min mor og jeg opstil min moster som har lovet at hun gerne ville passe Choko for os, hvilket er super skønt, selvom jeg kommer til at savne min lille vuffer rigtig meget.


Se lige det søde fjæs som jeg vågner op til hver morgen. Hun er så sød! For det meste er det hende der vågner først, og så strækker hun ud, ofte får jeg lige et par poter i hovedet, og så kommer hun hen og putter sig ind til mig og slikker mig i hovedet eller i øret, hvilket jeg synes er ret klamt, haha. Så ligger vi lige og nusser lidt indtil jeg får taget mig sammen til at stå op og gå ud med hende. Det bliver spændende med de nye gåruter vi finder i Århus, nu hvor vi skal bo tæt på vand og skov (hvilket vi sådan set også gjorde i Aabenraa, men alligevel).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar